HALLÅÅÅ!!

Hej!! Jag fattar inte riktigt det här med blogg jag glömmer liksom bort den typ hela tiden och ingen läser så vrf skriva?? :'(
Har sett Bröderna Lejonhjärta på teater och den var faktiskt helt oki...
Ska göra värdens finaste sida för Moa men har inte konmit igång riktigt än men jag lovar det ska gå!!
Jag måste också ge 25 kr till  Emilsiia... Neej kan inte skriva helt bra här Emilia men 
ja.  Jag låna 50 kr av henne och använde upp allt förutom 25 kr heheh ( money spender) 
Får inte glömma det...
Jag såg en artikel på Anna Anka i en tidning och hon var verkligen irriterande :O !!
Hon sa typ hälsa kan inte kan inte köpas för pengar, MAN BARA HERREGUD LIKSOM!!!  Är det någon som har påstått det eller ?? Neeej dåså ...
Oj hehe blev lite väl upplivad där elr??!!
Och sen sa Anna typ: Paul gillar att jag tränar mycket. Särkilt när han känner på min kropp...   Jag typ slängde ifrån mig tidningen. Jag tycker inte Anna är någon särkilt bar förebild mer som en förvrängd Mimmi mouse i Kalle Anka.
HAHA... Nu byter vi ämne till....... LADY GAGA!!
Hon pratar ju svenska med Alexander Skarsgård i videon Paparazzi låter skitroligt. 
Hoppas nån läser det här.. aja!


Pussi och Krami // Amozzzz     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0