Competition!

1. Vad heter du?                                      1. Amorina
2. Ett ord på fyra bokstäver:                  2. Anka
3. Flicknamn:                                           3. Anna 
4. Pojknamn:
                                            4. Anton
5. Färg:                                                     5. andedräkt dimma (XD)
6. Klädesplagg:                                        6.andgult linne 
7. Mat:                                                       
7. asiatisk mat( typ nudlar och sånt)
8. Något man skriker:                              8. Aaaaah han rånar mig!! 
9. Film:                                                    
9. Att du är min betyder ingenting... (mascaran rinner)
10. Något man dricker:                            10. Alkohol(hehe)
11. Artist:                                                  11. Alicia Keys (hon e så söt)
12. Bil:                                                      12. Audi (våran bil) 
13. Sång:                                                    13. Alla utom du...

 

 

Sådär ja... det var svårt och jag utmanar www.helenazhao.blogg.se Helena Zhao www.reggizh.blogg.se  Regina  Nemi www.juliqbarnet.blogg.se Julia Persson  och www.kramisflickan.blogg.se såklart Emilia Grundström... 
LYCKA TILL ALLA! 


Kommentarer
Postat av: Helena

jag tänker INTE göra den igen xD<33

2009-10-23 @ 19:21:06
URL: http://helenazhao.blogg.se/
Postat av: Amo<33333

oksi... det e oki XD

2009-10-27 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0