hej hej!!! litet avbrott i deckaren!?! :)

HEJSAN SVEJSAN!!!!

Jag hoppas att ni tycker om min deckare... Jag vet att jag inte är den bästa skribenten.
Idag åkte jag och Elin från landet till stranden och badade. Vi åkte tre timmar senare än vi hade tänkt + att vi var tvungen att åka i trafiken med bara en cykel att cykla på, hahahah.... ni kunde ju gissa hur vi såg ut! ;)
Jag ska lägga ut bilder från våran vampyr kväll i länna också hahaha....
Men nu till saken. Jag och Elin har gjort en twilight dikt som vi blev ganska nöjda med här kommer den:
(det är när han friar till henne)


I saw him take out a ring,
such a beautiful thing.
He went down on one knee.
You were everyting,
I ever wanted to see.
It was meant to be.
I knew he loved me too.
I didn´t know what to do,
and I was crazy about you!

But this was what i wanted,
my lonely days was counted.
And now we walk out as husband and wife
and before us, we have a long beautiful life.



Visst var den fin <333
Tyvärr dog min mobil i natt så ni kommer nog inte höra av mig på ett tag. Den 25 börjar skolan. Jag kan inte säga att jag längtar precis :P
Förbered er på att få en grupp inbjudan på fb med namnet ''chianti kommer flygande med sina får med hår''
hahaha... kan nt ens prata om hur jag kom på det.
På fredag ska vi förmodligen äta tacos mums!
Nu ska jag kanske lägga upp vampyr bilderna om jag orkar :P

ses puuss och kram choklad :D Amo <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0