wOHO!! BUHU... WOHO..!!!

... @X***§O<¤€&jajshdsgisudrfpisådakgjHSADHPDSAÅFLKSAFIDB skrev värdens längsta inlägg och så klart raderades allt :'((((

AJA!! Idag åkte jag hem från resarö! Det var tråkigt men jag längtade hem till min säng eftersom jag inte har varit hemma på typ en månad! :O :P <3 trekvart efter att jag kommit hem åkte jag och Emilia till stranden. Det var superkul! Vi badade jättemycket, simmade under bryggan och var på flotten jättelänge! Där träffade vi också Marianne!! Det var också jättekul så då hoppade vi runt alla tre och badade och dök och solade o grejer!!!! Men efter fyra timmar var vi trötta och kalla... det var dags att åka hem! Jag och Emilia ska gå på bio imorgon, men när vi skulle titta på trailers på nätet försvann självklart ljudet! Jag hade haft en sådan perfekt dag så ödet var absolut tvungen att störa lite!!! Så nu har jag inget ljud på min dator och that sucks!!! :(
Men det blev iallafall trollkarlens lärlingska bli spännande !!! puss och hej // AMo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0