hej hej hej hej hej hej nån?

Har fortfarande läsare trots att jag typ aldrig bloggar thnx!!!!  Har varit hemma idag har huvudvärk och värsta hostan :( .  Var ute på 1 h skidåkning idag vilket var ett stort misstag när jag kom hem eftersom jag e sjuk!
Har gjort jättegod kladdkaka!!!! <3 jajajaja... mamma kmr snart hem, e hos sofie. Hon skriker så mycket att det känns som att mitt huvud ska explodera men e man en 11 åring så e man eller?

Vet nån hur man sätter in en header här eller? för hon som gjorde min header kunde typ inte ( kunde hon inte förvarnat? -.-') E typ lite hungrig..... jajja aa byebye och tack för att ni fortfarande läser håll utkik man vet aldrig när jag får tillgång till en data!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, tack! Glömde att du hade en blogg, men nu när jag kom ihåg det igen, ska jag börja följa den :):):)

2010-12-15 @ 20:25:03
URL: http://twilightnews.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0