tssss

ja hej får låna sofies data igen (inte lika seg denna gång) heheh.... Har hafgt lucia tåg då en viss person på l och m svimmade :O jag höll på att svimma och hoppade därför över de två sista tågen.


Sofie vill ha min jacka -.- vi får väll se. Nästa vecka slutar skolan ( den 21) SKÖÖÖNT!! Sen ska vi med Chianti upp till dalarna och sen inflyttning efter det till norrtälje med Moa och sen thailand. Wow jag kommer vara helt slut! snurr, snurrsnurrsnueee..... ja! lite random bara.

Såg på ung o bortskämd blev sur att ellinor åkte ut! Jag vet inte om jag får vara partisk på internet? så jag säger inte vem eller vilka jag tycker borde åkt ut! Tyckte däremot det var asgulligt när tj vågade fråga vad en tredjedel va!!! INTE MÅNGA HADE VÅGAT!!! 

dagens (veckans månadens??) låt: cooler than me - mike posner!! <3

bild från vampyrkvällen på landet <3 ser ni att jag blöder från knät? jag ramla på en sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0