ung och bortskämd - jag?!

Kalla mig galen om ni vill men jag skulle vilja vara med i ung o bortskämd! Det skulle vara sååå kul!  Ja, i övermorgon flyttar vi! YAY! har packat asmycket typ, har lite kvar dock.

E hemma hos Sofie och har bakat kladdkaka <3

Det e skolavslutning imorgon!!! jippi..... Det enda som inte e så kul e att jag snart måste lämna bort Moa och Chianti! Shit vad jag kmr gråta D':

Den 6 januari går planet till Thailand! Kimya har gett mig ett brev  som jag inte får öppna förrän jag sitter på planet! Herregud, hur kommer jag kunna låta bli?

dagens låt:


leva livet - september!

kram kram <3  ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

What!? Vi MÅSTE ses imorgon! RIGHT??!? Men hur länge ska du vara i Thailand förresten? :P <3 SVARA! :D

2010-12-21 @ 13:01:17
URL: http://jumpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0