-------------------------------------------------------------------------------------------

Vet inte vad jag ska göra!!!
Trodde att den här dagen skulle bli så bra som jag hoppades.

1. Vaknade fick stressigt till bussen och blev osams med mamma.

2. Kom till skolan utan frukost i magen....

3 skolan går på och det e helt ok.

4. Slutar! åker hem till Linnea B en stund.

5. Har sjukt roligt med Linnea B men på tåget hem hände det...

Fick ett samtal från pappa han berätta att han och mamma hade lagt bud på en lägenhet som de vet att jag inte gillade. Själva lägenheten var väll helt okej men gården som Moa ska vistas på var BARA ASFALT!!!  Det var i stort sett det enda jag bett om. Att Moa skulle få en grön mysig gård och då la de bud på en med helt asfalt utan att ens säga till!!!  Höll på att börja gråta bussen hem. Och jag vet inte vad jag ska göra!!!

FAN OCKSÅ!! Får jag inte ens ha en lugn och mysig dag??  Att gå på asfalt e inget liv för en katt! Hon är 12 år nu och jag vill att hon ska få sin sista tid så bra som möjligt. Är så trött på att mina föräldrar inte lyssnar.... Tack för att du gör det iallafall  :'(






Moa ser ond ut på den här bilden jag vet. :P Men hon e som en lilla syster för mig hon ar alltid funnits! Jag har gjort mycket med henne och jag känner att jag vill ge så mycket som jag kan. Och det e fan inte en asfaltsgård iallafall!!!!!!!!!!!!!!!

OMG vad ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars Mois! :( Men den sista på ''bieber efternamn saken'' är ju sann, glömde fylla i den, heheh.. :P

2010-11-09 @ 20:08:13
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Syrranbyrran nummer ett

Hej sötnos. Jag förstår hur du känner, superdumt utan grön gård ju! Men hon har ju Länna att strosa runt i gräset och ska vi vara ärliga trivs tjockisen bäst i din säng, eller hur? Fin blogg! Pussar!

2010-11-09 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0