Asså god lunchmorgon?!?

Hej nu vaknade jag för 55 minuter sen.
Jag vaknade klockan 14! 14, av att mamma väckte mig så då skulle jag kunnat sova i kanske 1 timma till eller?

Men det blev ju väldigt sent och tidigt upp på festen och inatt somnade jag 20 i 2 men ändå!! 12 timmar, lite piinsamt eftersom mamma o pappa vill att jag ska sova ordentligt på nattten inte på dan! Men nu ska jag iallafall packa lite till flytten byebye

låt som inte kom igår =O :

Monday morning - Melanie Fiona

I like it - Enrique Iglesias, Pitbull

och här kommer en bild till alla föräldrar! En manual hur de ska väcka en bebis

 Hahaha okeej nu ska jag packa!!! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah rolig bild :D

2010-12-30 @ 00:55:34
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0