det var väll typiskt!

Förlåt för mitt lilla utbrott igår men jag blev så arg och besviken!! Men mamma och jag har bestämt att vi ska få föreningen att lägga ut en gräsmatta och sen ha lite rabatter som vi kan ta hand om där Moa kan få gå runt och ha det mysigt så det fixar sig nog. Dessutom om vi köper lägenheten kommer jag få världens största sovrum!! Hihihi.... men det e mycket som måste göras om!

- Gården

- Hallen

- Köket

- Badrumet + att vi kanske ska bygga till ett badrum :P

Men sen får vi ju se om vi ens köper lägenheten. Men jag har börjat hålla tummarna liiite iallfall.
Vill ni också ta ett kik på lägenheten?? Då kan ni klicka häääär 

Är inte så bra på att vara arg så länge (snälla börja inte utnyttja mig bara för det) Hade jättekul på bussen hem med malin ida! Vi flumma jättemycket + att jag träffade Elle, Emilia S och Ylva från min förra klass. Nu ska jag plugga matte!! Se yah <3

  Det här är ju då lite enklare matte....


nu ska ni få en härlig låt som jag glömt bort men hittade tbx till PUSSS!!

låtar:

Run this town - Rihanna, Jay-Z och Kanye West

en annan fin: Homecoming - Kanye West, Chis Martin




Amozzzz

Kommentarer
Postat av: Julia

Det går inte att kolla på lägenheten amo. :( man kommer bara till själva hemsidan.. :P <3

2010-11-12 @ 17:38:09
URL: http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0