GOMORRON!!!

Idag ska jag till Ebbas farmors nya gård!! Ska bli så himla kul! Jag älskar hela hennes familj de är alltid så glada och välkomnande. De har köpt en fårgård ute på väddö tyvärr finns det inte än några får men det ska bli jättemysigt ändå.

 Vet inte rikitgt när jag ska åka hem för jag hade velat hinna med falköping också, :(  men jag vill inte åka ner med tåg ensam. Det e sååå åhh! på tåget alla bara sitter och läser tidning eller sitter och snackar det e inte mänskligt!! Vad som är mänskligt på ett tåg vet jag inte en men men...

ger er bara en låt och en bild idag orkar inte leta fram mer...

måndagsbarn - veronica maggio

 liten ego bild där ja! Men alla behöver lite ego dagar hihihihi.. särkilt jag. Varför vet jag inte heller men vi säger väll så



Puss och kram ska packa nu // Amozzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0