hoppsan

Nu har min statistik gått i botten :(

Men idag har jag och Ebba kört fyrhjuling här på väddö det var jättekul! Vi körde inte så snabbt men det var ändå lite pirrigt första gången.
Java (hennes farmor och björns hund)  Är supergosig dock biter hon lite också vilket inte e lika kul men det får man väll överleva med eller?!?! Jag längtar inte hem särkilt mycket faktiskt bara till katten och hunden ♥ imorgon kommer jag hem och då ska jag lägga upp bilder. Har inte haft tillgång till internet därfördålig uppdatering.
Snart kommer också min nya fina header som en kär vän till mig håller på att göra!! Spännande
Annars har vi bara slappat men nu ska vi baka chokladbollar hejdå!!


Jag ger er två låtar och en gamal bild

Om jag hitta en bulle - svensk pop

on and on - agnes carlsson

teenage dream - Katy Perry

oj det blev visst tre låtar då får ni två bilder då



min gamla header och en fin bild från frankrike

puss och kram



Kommentarer
Postat av: Julia

amo, du har ju redan en header som jag gjort til dig. -.- taskig du e och inte vill ha kvar den. :(

2010-11-04 @ 22:29:02
URL: http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0