Iphone - en besvikelse?

Hej! Har varit på utställning med mamma och pappa i stan därför den dåliga uppdateringen. Vi kollade på någon utställning om koman(?!) Det är en ''bild'' som de ritar någonstans utanför sitt hus som ger trygghet och grejer. Det var faktiskt jättecoolt!!! Det fanns jättemycketbilder. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilket land det här var som gjorde det -.- Men det var kvinnorna i hemmet som gick upp tidigt tidigt på morgonen och ritade med någon slags puder.

Nu kanske du undrar om överskriften jo det ska jag berätta! Min mamma har ju då fått en ny Iphone 4 som jag håller på med. Hjälper henne med att ladda ner apps från appstore m.m. Men jag har tänkt på att Iphone kanske inte är så bra trots allt.

Några brister med Iphone 4 (enligt mig)

- lätt att skriva fel på

- Kan inte gå in på alla webbsidor

- man kan inte blogga (iallafall inte med blogg.se)

- Det finns ungefär inget som ingår.

- De roliga sakerna på appstore kostar pengar (det mesta bara 7 kr men ändå)

- Det är stora och klumpiga

- Det är lättare att ta kort än att komma till knappsatsen.

Men egentligen får man leva med de här bristerna man kan inte kräva för mycket.

Kram kram


love or hate?





Kommentarer
Postat av: Julia

haha, amo då! xD iphonen på bilden är en iphone 3gs. :) nte en iphone 4, hahaha. :P <3

2010-11-13 @ 22:06:03
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Ebba

SV: vänskap är viktigare än läxor <3 älskar dej!

2010-11-14 @ 16:50:05
URL: http://ebbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0