Men heej alla!!

Jag sitter och har lite trööökigt! Ska iväg på skolbio imorgon på tydligen någon jättesorglig film!! Tänk om jag kommer börja asgråta för våran svenska lärare har sagt att den är jättesorglig (filmen asså ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... jaa.... hmm..... jaa... jaha.... På tal om ingenting så är det pensionärsjävlar ikväll!!! OMG, hahah.. och ni vet att jag känner en av pensionärerna va??  Tror jag snart får sluta skryta om det :D hahaha. Juste jag skulle göra matteläxan då jag upptäckt att jag glömt matteboken I SKOLAN!!! smarty meee!! hihih... men jag har börjat undra om jag inte ska få min header snart elller?? ska försöka sätt in den nu hoppas jag inte gör det ännu värre än det redan r :D




marley och jag definitift världens bästa gråtfilm




kram Amozzzz

ps. Lådorna har börjat packas inflyttning 22 december DS.

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

Hej :D allt bra med dig? Puss <3

2010-11-16 @ 13:46:47
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: JULIA

Vi såg en film, idag, den heter Hachicko typ.. Jättesorlig ju! :( Och att den är sann gör ju hela saken bättre.. :'( Grät som en liten idiot på bion. xD Den såg ni va? :D <3

2010-11-16 @ 16:53:24
URL: http://jumpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0