Nej

Det funkar inte att ladda upp bilderna :( vet inte riktigt vad jag ska göra. E på slutet på titanic nu. börja gråta lite men bara lite  . Jävligt hemsk film egentligen. Man hade iallafall velat att han inte skulle dö!!! Uscha buscha neeej!!! Nu blir det komedi!! :O har lust att se på marley och jag men jag har den inte :( Men där gråter jag i slutet. Men i den känns det ok att gråta men inte i titanic. 

Chianti ligger i sin korg och snarkar. Ska gå ut med honom sen. Önskar att det var snö. 

ja titanic är verkligen blod, svett och tårar.

Hejdå hoppas vi ses igen   . _: )
                                       .  : )  (en katt med lite missbildade .... vad heter det då?? ni fattar nog? känselspröt eller näÄ??)


låt:

you're heart will go on (eller nåt sånt heter den :P) - vem vet vem som sjunger egentligen det finns typ tusen versioner varav en är min, linneas och Emelies!! remember??


hejdå
 kram

 en bild från den lyckliga biten av filmen! Såhär vill jag också göra nån gång. Hon som spelar mamman i mamma mia (meryl streep(??!!))  står också så på en båt i låten money money,



money money - ABBA (tyvärr kan jag inte göra ett bakvänt B )

Kommentarer
Postat av: cherie

åh, vilken mysig blogg! :)

2010-11-05 @ 21:23:26
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0