Idag den 9 september 2010

Idag har jag fönat håret riktigt ordentligt!! Och sen sminkat mig!! Här kommer bilder!! :) :

 Sen var det dags för sminkning!  Läppglans (jag vet att jag ser knäpp ut :P)
 MASCARA!!! (L)  såhär mycket mascara blir 
                                                                                                                            bra!
     lite rouge!! Done!!       

Satte upp håret med tofsar blev inte nöjd!! Jaja... orka göra om det :P Vet att mina kläder e gräsliga också men HALLÅ!! Jag e sjuk orkar inte bry mig ;)

 Nu ska jag surfa lite byebye!!

 PS. Ska snart göra muffins vi får se hur det går! Kommer självklart lägga ut bilder på det! DS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fixar du dig när du bara ska vara hemma?????

2010-09-19 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0